رویدادها آرشیو خبر ها
اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس

اخبار کوتاه باشگاه یوونتوس

یوونتوسی ها سه شنبه در یکی از حساس ترین مسابقات فصل خود به مصاف تیم پاریس سنت ژرمن فرانسه می روند و این در حالی است که هواداران یووه از نتایج این تیم در بازی های ابتدایی سری آ راضی نیستند.

 

ماسیمو مائورو مستقیماً در صفحات لارپوبلیکا، درباره بازی بیانکونری ها مقابل فیورنتینا صحبت کرد:

 

همه بازیکنان یوونتوس در دویدن بدون توپ مشکل دارند، اغلب نمی دانند چه کنند زیرا هم تیمی هایشان پاس را دیکته نمی کنند. پس آن پنالتی برای فیورنتینا یک حماقت در فوتبال مدرن است. اما آلگری باید شروع به نگرانی کند. ناتوانی در انجام کارهای ساده وجود دارد. در تمام نیمه دوم تیم 3 پاس نداد.

 

وینگر:

 

بازار نقل و انتقالات به پایان رسیده است اما این یک فصل غیرعادی خواهد بود زیرا مسابقات قهرمانی جهان در اواسط نوامبر در قطر متوقف می شود و به همین دلیل بسیاری از باشگاه ها با توجه به بازگشایی مجدد در ژانویه، حرکت خود را پیش بینی می کنند. به طور خلاصه، زمان زیادی برای ارزیابی نیازها و دستیابی به اهداف وجود خواهد داشت. در این میان یوونتوسی ها ممکن است یک بار دیگر با توجه به وضعیت نهایی خود، نگاهی به خرید یک وینگر جدید داشته باشند.

 

ولاهوویچ:

 

دوشان ولاهوویچ روز سه شنبه پس از بازی مقابل فیورنتینا به مرکز حمله بازخواهد گشت. مهاجم صربستانی به طور شگفت انگیزی از استراحت مقابل تیم سابق خود متعجب شده اما روز سه شنبه بازی خواهد کرد.

 

کاپوتی:

 

فیورنتینا تا آخرین ثانیه تلاش کرد و در نیمه دوم برتری داشت و بدون شک یوونتوس خوش شانس بود که بازی با تساوی به پایان رسید.

 

آرژانتینی ها:

 

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین برای بازی های دوستانه در ماه سپتامبر و آماده سازی جام جهانی قطر بازیکنان مورد نظر خود را فراخوانده است. بدیهی است که بازیکنان یوونتوس دی ماریا و پاردس نیز در این لیست حضور دارند.

 

صحبت های مومو سیسوکو:

 

بازی خوبی بود، که دو تیم تا جایی که نشان دادند شایسته تساوی بودند. اگر یکی از این دو مستحق پیروزی بیشتر بود چه می شد؟ می دانید، بازی 50‐50 بود. البته فیورنتینا بازی بهتری را انجام داد ولی نتیجه عادلانه بود.

 

بازی بعدی:

 

پاریس سنت ژرمن ― یوونتوس سه شنبه ساعت 23:30 به وقت تهران.

 

دنیلو:

 

یوونتوس مذاکرات خود را با دنیلو برای تمدید قرارداد تا سال 2025 آغاز کرده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: